Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 26, 2010

~~~Letih, Letih & Sangat Letih~~~

dah bersawang blog aku ghupernya...lama gila tak menghupdate...nie semua sbb datang makcik "M"..malas...hahaha..sekarang nie tubuh ku semakin lama, semakin dah tak kuat n lasak mcm dulu...cepat gila letih..wat keje sejam, tido 3jam...hahhaa...maybe sebb anak ku dah makin membesar ...tak per tak per, lebih kurang 6minggu lagik masa yg dinanti nanti...takkan 6minggu takleh tunggu, berbulan2 boleh tunggu kan...hihihi....

last week hb terchenta balik....sangat seronok..walaupun masa untuk diluangkan amat terhad, tp aku puas hatie...ditambah pula dengn sejak dua menjak nie, aku selalu sgt tido awal..makin kurang laa masa untuk diluangkan bersama...kol 9.30 aku dah nak lelap mata dah...hihii...tinggal hb aku terkontang kanting...naseb baik ada tenet, leh laa dia layan masa aku tido...kol berapa dia tido pun aku tak sedar...isteri apa laa ni...hahhaha..

arie sabtu b4 dia balik, sempat laa g beli barang2 yg masih belum cukup...bnyk barang aku je sebenarnya....hahhaa..maternity pad laaa....apa lagik ntah...barang bb ada jugak yg tak settle lagik...plan nak g sale sogo next week, beli car seat, bath tub....sebb mcm murah giila...

pagi tu b4 kuar, aku sempat laa basuh baju anak kesayanganku...hihihi....memula masa beli mcm bnyk, bila basuh n lipat, eh mcm sikit plak...cukup ke haa... tak perlaa, kalo tak cukup, pandai2 laa hb aku g cari time aku pantang nanti..hahhaa...

then singgak KPJ tok bayar kelas antenatal nanti...rm80 per couple...8/5/2010...org lain awal2 dah g..aku sebulan sebelum due baru nak g...hihih..tak per, tak lupa kan...biasa laa, perangai2 suka wat keje last minit nie mmg dh bersarang sejak dari sek, u sampai laa jd isteri n bakal ibu nie...hahaha..

ok, meh aku listkan barang yg masih belum cukup, kira last minute shopping laa gamaknya:

1. car seat
2. stroller (ni later pun tak per..)
3. set bersalin (jamu..ni kita on9 je beli..)
4. tungku (on9 shopping)
5. baby bath tub
6. bakul baju baby
7. breast pump (nie plan nak beli on9 je..)

ermmm....tu je kot..kikikiki...

3 comments:

mrs redzuan said...

Ok. muzi can skip bakul baju baby - kya sponser! tp kalo x lawa terima saje la yer, ehehehe....

Aku Seorang Mommy Kepada Fizry said...

skip the stroller tauu...heheheh!!
tak sabar tunggu anaks edar aku tu kuar...

muziani said...

kya: eh, sungguh ke nie?malu laa plak....



fit: aku nk brand ermmm...hihihhi..siap demand ni..hihihi...just joking...