Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 9, 2010

~~Bouncer BB Iyad..~~

hoi hoi hoi..hehhehe..mcm tagline Shahir plak..lama gile tak menjengah blog ni..jenuh nak kemas semua sawang2 yang ada..hehhee...

okaylaa, tengok tajuk atas tue sah dah tau mende kan..hari khamis lepas, hubby balik bawak bouncer tok bb iyad...bouncer ni bukan kitaorg beli..percumaaaaaaa...hehehhhe...company hubby kasi..company gue nan hado kasi apa2..hehehhe...

masa hubby nak balik kuantan hari sabtu baru soh dia pasang mende nie..lepas pasang apalagi, terus angkat bb iyad dok atas teu...heheh..dulu masa memula dapat hadiah ni dah pasang dah kat umah my MIL...masa tu dalam pantang lg n bb iyad pun sebulan baru rasa..so bila taruk dia atas tue, macm tak leh nak enjut jer..hehhe..ringan lagik kot..hahahha..so sekarang ni bila dah almost 2months, taruk baru leh enjut..tp mmg serius laa gua ckp, bb iyad dah bertambah sihat tubuh badan nya..kekdang nak angkat pun. berpeluh..dahlaa gua ni kurus kering..tak per nanti mummy makan bnyk2 yer..bagik gemuk kat tangan..nak angkat anak mummy..hehehe..tempat lain tak payah naik gemuk yer..hehehe..


masa memula taruk tue, bb iyad senyum n gelak2 lagik...hehhehe..chomelllll giler....sampai mummy, papa n opah tergelak2 tengok karenah dia...hehehhe...punya laa dia suka...tapi dia paham ke..hehehhe,..kami guna benda nie supaya time opah jaga dia bila mummy n papa keje, senang laa opah..nak wat keje umah lagik..kalo tak payah laa opah nak bergerak...anak mummy ni suka dipeluk2...ada bouncer nie, ralik skit dia..hehehe..


okaylaa, cakap panjang2 pun tak guna, ni gua letak laa 2,3 gambo bb iyad tengah khusyuk gila tido atas bouncer baghuuunyaaaaa...hehehe...terlentok2 kepala anak mummy...chomelll...


chow!!!




ni laa bouncer saya...bunga2 lagik..saya tak jiwang tau...dah tak leh pilih, saya terima
je..hehehehe


sedap sungguh anak mummy tido..terlentok2 kepala....

No comments: