Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 13, 2010

~~First day gheje...~~

huhuhu...hari nie hari pertma bekerja semula selepas 2bulan lebih aku cuti..hahhaha...malam lepas je siap mengepam, dalam kol 11 aku pun sibuk siapkan susu untuk bb iyad...

aku tinggalkan 5botol susu yang setiap satu ada 100ml lebih kurang 3.3oz..hehhehe...sebelum ni aku tinggalkan 3.0oz mak aku ckp mcm tak cukup, so aku upkan lagik skit..hehehhe..susu yang aku pump untuk semalm aku dapat dalam 100ml x 6botol...so 3 botol aku biarkan dalam fridge n 3botol lagik aku masukkan dalam freezer...aku amik yang susu beku 2 botol bawak turun dalam fridge, thaw kan n then aku labelkan susu ikut urutan..so senang mak aku nak bagi susu..tak payah terkial2 tengok tarikh n masa..hehehhe..paham kan??aku pun belajar dari tenet..baca2 blog org..hehhe..

sedey hati meninggalkan anak denga opahnya..sebelum aku g keje, aku make sure yg aku susukan dulu bb iyad...then dia kenyang, aku siap2...sebelum bertolak, habis aku cium pipi dia sampai tak nampak muka bb iyad..hehehe..sedey ooo...mcm nak nangeh..poyo gila ayat...ehhehe..

huhuhu, disebbkan hari ni hari pertma, aku sngt blur bila masuk opis..dengan new management nya..tempat duduk pund ah berubah, memang aku blur tahap cipan..sampai sekarang sebenarnya..so end up hari ni aku berjaya siapkan claim tepon sahaja..hahhaha...

dah kol 5.27 ni, hb tak sampai lagik, dia baru lepas kuar wayang..tak sabar nak jumpa bb iyad kat umah..namk peluk cium dia..huhuhu...

No comments: