Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 12, 2010

~~~Anniversary....~~~

30hb ni genap laaa setahun aku menjadi isteri kepada MOhd Azizol..tp yg tak best nya, 30hb ni dia keje...so tak leh laa nak celebrate...maybe celebrate awai skit atau pun lambat ckit...
hihhi..ataupun celebrate atas katil dalam labour room je..hahahha...

so, aku tnya laa hb aku dia nak apa tok hadiah...aku bagik laa beberapa option....jam, kasut, baju atau iphone...


pastue dia kata nanti dia pk...last2 dia decide nak iphone...jgn salah paham, iphone tu aku cuma bayar 3/4 je..hahha..nak bayar semua mana mampu beb..hehhe..


so semalam kami g laa Maxis centre...sebb ingat nak amik package yg iphone maxis tue..hihi..
so kena settle kan port out nombor hb aku dari celcom ke maxis dulu baru leh dapat iphone..kesian hb gua...gua tau dia tak sabar tue..tp mcm mana nak wat...kena laa tunggu...
salesgirl tu kata, amik masa 24jam-3hari..so ikut laa kepantasan org2 celcom menyettlekan proses tue...hope sekejap laa...sebb aku leh nampak ketidaksabaran hb aku..kesian dia...
aku pulak tak tau nak mintak hadiah apa kat dia, tp bila pk2 balik, aku nak baju dah laaa..hihihi...aku ada aim 2brand nie...nanti aku hupdate yer...


tp aku dapat baju tu lepas aku pantang laa nampaknya..haha..gila ke hapa nak beli sekarang...hahhahha...tak sempat beli, try je mesti baju tu dah koyak..yerlaa, aku kan sekarang makin "slim"...hahhaha...

No comments: