Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 12, 2010

~~~AntenaTAL Class..~~~

Sabtu-8/6
**********


Tak pernah2 sabtu pagi aku mandi awai2...hahha...pagik ni kol 7.30 dah mandi..mcm nak g keje plak...ni semua gara2 kelas Antenatal...

tolak dr umah kol 8pg...singgah makan dulu kat kedai mamak..hahhaha...biasa laa aku ngn kali ku, bab makan wajib n takleh miss...hahaha...

sampai2 kpj dah kol 9 lebih skit...hehhe..tp tak start lagik...seb baik...hahha..after pendaftaran, masuk kelas..ghamai gak yg join kelas nie..ada dlm 16 couple semua...biasa laa, kami amik port paling belakang skali..tue mmg port sejak belajar lagik, paling belakang..hahhahha..

mcm2 laa diajar masa kelas tue...ada exercise mcm mana nak kurangkan kaki bengkak, kurangkan sakit belakang...selain tu, dia ajar gak cara2 nak mandikan bb, urut bb...ok laa, banyak info yg aku dapat walaupun aku dah lupa...hahahaa...biasa laa aku...short term memory...

paling best dia ajar mcm mana nak breastfeed bb..walaupun masa dia ajar tu nampak sennag, aku rasa bila kita dah menghadapi saat tu, susah gak laa..yerlaa, dengn simptom breast bengkak, belum lagik sumbat...nasib baikd ia ada ajar macm mana nak wat kalo bengkak...ermmmm....
pastue dia ada gak introduce satu botol ni yg mcm bagus tok baby..sebb dia kata bb tak berapa elok minum susu pakai botol...yg dia tunjuk nie, tak guna puting pun botol tu...botol tu guna sudu...nanti aku upload gambo yer...

kelas tu start dari kol 9pg smpai kol 6ptg..sangat berbaloi untuk dihadiri..so sesapa yg berhasrat nak menghadiri, boleh kontek kpj shah alam...makan 3kali sehari yer disediakan..hahhaha..makan penting...

No comments: