Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 6, 2010

~~~Banyak masjib bakal dibina...~~~

Wah, ramainya org nak kawin bulan Jun nie...satu2 jemputan yg aku dapat...tapi awal2 nak mintak ampun maap nie, ada yang aku tak dapat nak datang...paham2 je laa yer...sebb tue setiap kali ada sms masuk minta alamat, mesti aku tnya dulu bila tarikh kawin diaorg, kang membazir je kad n setem pos kat aku...

anyway, terima kaseh sesangat menjemput...doakan yg majlis korang akan berjalan dengan lancar....hehhe..bersedia laaahhh untuk mengalamik kepenatan sepanjang hari n sediakan laa senyuman korang yer...mesti tak cukup punya senyuman...hihihii..


antara jemputan yg aku terima:

15.5.2010 - Bai & Thali (Dak UKM..)
29.5.2010 - saidah & HB (Junior aku kat SAMURA..)
05.6.2010 - Lily & HB (Kawan aku kat SAMURA..)
06.06.2010 - Salha & HB (Ex housemate aku dulu..)
12.6.2010 - Yanie & HB (Junior aku kat SAMURA..)

Aku/Akak(chewahhhhhh...) doakan korang dari jauh yer....

No comments: