Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, July 30, 2010

~~Mari Belajar...~~

Aku lepak kedai abah tok breakfast...teringin nak mkn nasi lemak kuah rendang makcik yg sedhap...hahahha...sebb kan tak sabaq sgt nak mkn, bagitau hubby bb iyad tak payah mandi laa..hehehhe...balik nanti soh mak mandikan..hahhaha..jahat gila mummy nie...

so apalagik, bb iyad pergi mmg tak mandi..tp mummy n papa dia mandi hokayyyyy....yerlaa, nk siapkn si techit ni mengalahkn mummy n papa siap..mau setengh jam...tak boleh ooo, perut sudah keroncong..hihihi...


tgh2 mkn ada adik promote cd2 tok kanak2...aku mmg teruja dah..apa lagik, dengn murah hatinya, aku merembat 3cd knk2 out of 3cd yg dia promote..kihkihkih...gila kentang...aku rembat semua sbb aku tgk price tak mahal sgt..kalo nk beli cd gini, sure mahal kt luar...biasa laaa, mummy kedeks..mmg berkira...:)

so ni laa hasil aktiviti juai beli...








br lepas bg bb iyad dengar cd lagu omputih tu..dia senyum gelak2 lg tgk mummy nyanyi sekali..hihihi...mesti suara mummy sedap kan..hihihihi...

No comments: