Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, July 30, 2010

~~Segalanya mengenai EBM ku...~~

hehhehe...sekarang rutin harian ku yang baru adalah mengepam, mengepam dan mengepam..mmg WAJIB setiap hari..at least 3kali..itu kalo malas, kalo terlebih ghajin aku pam 5kali..hehehhe...mmg spectra 3 tue bnyk sangat berjasa...peneman bb iyad di waktu pagik2 buta..pret pret pret mummy dia pump..hehhehe..

ni semua stok yang aku wat tok bulan posa nanti..ghisau gila kalo bulan puasa bekalan di dada ku tak mencukupi..yer laa, puasa kan kita tak minum..silap2 haribulan aku dihidrasi..hehehe..tp insyaALLAH selagi kudrat n tenaga masih kuat, aku akan sedaya upaya mengatasinya..hehehe..chewah..merepeks dah nie..





ni semua stok EBM yang ada (sila abaikan gambo ais tue yer..hehee..)...tak bnyak lagik..tp okaylaa dari tak der...sejak ada peti ais baru ni, aku bersemangat skit nak wat stok..hehee..alasan..hehee..EBM ni tahan 3bulan tok peti ais 2 pintu...kalo peti ais lama tu, hanya 2minggu..





haaa, kan aku ada citer yng aku makan fenugreek kan..ni laa ghuper nya ubat tue..alhamdulillah, sejak aku makan ni, kalo 3oz tu boleh laa nak capai sekali pump..kalo dulu, merana nak dpat 3oz..huhuhu..mmg seksa...tapi aku tak tau laa sebb ubat nie ker atau apa..sebb selain ubat ni mcm2 aku makan..asal aku dengar leh tambahkan susu badan, aku try..antaranya madu, sawi n longan kering...tp apa2 pun ALLAH yang bagi nikmat semua nie..sebb tu aku selalu bersyukur walau hanya stitik susu aku yang kuar bila pump..huhuhu..

nak pump pun ada syart, hati mau senang n tenang,,kalo tak tenang, mmg output nya sanagt2 menyedihkan..so setiap kali aku pump, mesti aku akan senyum sorang2..hahhaha..nak bagik hati tenang..pastu aku akan tuam dulu tut aku dengan air suam, sikat2 dulu n then aku akan ami, handset n tengok gambo2 bb iyad dalam tue..hehehe..ni semua persediaan yg aku wat masa nak pump..insyaALLAH, hasilnya agak memberangsangkan..ehhee..korng ingat periksa je ada persediaan, nak pump pun ada persediaan tau..hehhehe..
after dah pump, aku akan catat berpa hasilnya as a record...pembakar semangat beb..bukan tu je, leh tunjuk sekali bilatahap kemalasan n kerajinan aku..hehehhe



No comments: